25 Temmuz 2014 Cuma

After School Bokbulbok




Size mini mini bir dizi önereyim dedim. 13 dakikalık bölümlerden oluşuyor. Gerçekten 13 şaka falan değil. :) Toplamda ise 12 bölüm.
Öncelikle konuyu bir özet geçeyim : Kim So Eun adında tipik Koreli (saf mı saf) liseli kızımıza günlerden bir gün güvercinin teki davetiye getirir. Hayatında ilk kez davetiye aldığı için merak eder ve Bokbulbok kulübüne giriş yapar. Bu kulübün tamamlaması gereken görevler vardır ve her bölümde bu görevleri tamamlarlar. Dizinin sonlarına doğruysa kız saf kimliğinden sıyrılmaya başlar.

Bu dizide 5urprise grubunun üyeleri yer alıyor. Bildiğim kadarıyla bu grup müzik amaçlı değil oyunculuk üzerine kurulmuş.Neyse  dizi tek lokmalık bir dizi. Ben bir oturuşta bitirdim :) Ama izlerken gülmekten yerlere yattım. Şu ana kadar izlediğim en komik dizilerdendi. Kabul ediyorum çok saçma, bizim espiri anlayışımıza uymayan komiklikler olsa da 'Napalım, kültür farkı.' diyip anlayış gösterin lütfen. :) Zaten çok kısa. Dediğim gibi mini mini bir dizi. Anlatsam dizi biter, o yüzden izleyin. Ama yanınızda kimse olmasın yoksa Kore sevdanıza laf gelebilir. (Düşünün yani o kadar absürt yerler var :P)


mesela görevlerden biri çocuğun bir günlük köpek taklidi yapmasıydı.

akıllının biri balon aldı günlerce havada kaldı. resmen dünyayı gezdi. :)
başka biri bir günlük kız kılığına girdi
falan filan... :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder