16 Temmuz 2014 Çarşamba

INFINITE RANKING KING

Öncelikle daha bir iki gün önce izleyip bitirdiğim INFINITE RANKING KING adlı program var. Bu programı izlemeden önce kesinlikle Infinite hayranı değildim ama programla birlikte listeme bir grup daha eklenmiş oldu. :D İlk bölümlerde çok sıkılmış, izleyip izlememe arasında gidip gelmiştim. Ama bölümler ilerledikçe, özellikle de üyelerin liderle uğraşmalarını izledikçe gülmekten öldüm. J Bana göre efsane olan bölümler paintball tarzı oyun oynadıkları ve perili, hayaletli bölümdü. J Diğer bölümleri izlemeseniz bile bunları kaçırmamanızı tavsiye ederim. J Çok açıklama yapmak da istemiyorum o zaman heyecanı kaçar. En iyisi mi, siz en kısa zamanda izlemeye bakın. J

Konusu ise üyelerin bir özelliğinin sıralamasıyla alakalı. Programda ilk önce fanların verdiği puanlar, bölüm sonunda ise üyelerin başarılarına göre sıralama oluyor. Mesela en yakışıklı, en zeki kim gibi. Buna göre de çeşitli oyunlar düzenleniyor.



Korkan üyeler :)

Smile :D



Bu tiple süperman mi olunur L :))
 
 
 
Kaynaklar : http://ktopia.net/
 
Yazması benden, fotoğraflar beleşten (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder