27 Temmuz 2014 Pazar

B1A4 İlişkileri hakkında Jo Jung Chi and Jang Dong Min's 2 O'Clock Programında Konuştu




B1A4 KBS 'in  'Jo Jung Chi and Jang Dong Min's 2 O'Clock' adlı radyo programına konuk olarak 25 Temmuz'da çıktılar ve flört deneyimleri, ilişkiler ve benzeri hakkında konuştular.

O gün sunucu B1A4 üyelerine önceki flört deneyimleri ve ayrılma hikayelerini sordu ve  Jinyoung ekledi, "Ben eğer kızın benden hoşlanmadığını fark edersem onunla irtibat kuramıyorum."


ADVERTISEMENT
Gongchan söyledikleriyle herkesi şaşırttı , "Ben hiç kimseyle çıkmadım.  Bir tür olan şeyler vardı. Biz birbirimizden hoşlanıyorduk. Ona teklif ettim ama beni reddetti. Neden bilmiyorum. Ona beni neden reddettiğini sordum."


Jang Dong Min , "Sen sorduğunda ne yaptı?"  Gongchan cevap verdi, "Bana söylemedi."  Jang Dong Min , "Söyleyene kadar sormalıydın. O sıradan biri olmamalı." dedi.


Gongchan "O sebebi söyleseydi bile, bence bu komik olacaktı." dedi. Bunun lisede olduğunu da ekledi.


CNU ideal tipinin anne gibi bir kız olduğunu söyledi. "Krystal'in benim ideal tipim olduğunu 'Weekly Idol' e çıktığımızda söylemiştim ama gerçeği söylemek gerekirse o anne gibi değil. Kişisel olarak, şu an Go Hyun Jung'u beğeniyorum."


Jinyoung "Şu an hepimiz yalnızız." dedi.



Baro, "Ben hep benim yanımda olan ve beni iyi hissettiren birini severim... Son çıktığımdan beri oldukça zaman geçti. En son lisede çıkmıştım."  dedi.


Kaynaklar : http://www.allkpop.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder